SZKOLENIE Z WYKORZYSTANIA METODY LEGO-LOGOS

Photo by Daniel Cheung on Unsplash

Naucz się jak wykorzystywać klocki LEGO™ w codziennej praktyce edukacyjnej, za pomocą opatentowanej metody Lego-Logos! Szkolenie dla nauczycieli, trenerów i coachów.

Jeśli zastanawiasz się nad sposobami aktywizacji osób uczestniczących w Twoich lekcjach/szkoleniach, metodami wsparcia krytycznego i kreatywnego myślenia, a także nad strategiami rozwoju kompetencji miękkich – to szkolenie jest dla Ciebie.

Metodę ΛΕΓΩ-ΛΟΓΟΣ™ (pol. LEGO-LOGOS), a więc filozofowanie z wykorzystaniem klocków, opracowane przez Jarosława Spychałę, można dostosować do różnych potrzeb.  Choć została ona stworzona z myślą o edukacji filozofii i etyki, metoda ta doskonale sprawdzi się w szkoleniach i coachingu.

DLA KOGO?

– nauczycielek i nauczycieli wszystkich przedmiotów,

– trenerów i trenerek,

– edukatorek i edukatorów,

– coachów.

CZEGO SIĘ NAUCZYSZ?

– Jakie są założenia metody Lego-Logos i jak ją stosować.

 – Jak wykorzystać klocki LEGO w różnych projektach (m.in. wykorzystując metodę LEGO® Serious Play®).

– Co ma ze sobą wspólnego filozofia i popkultura.

– Jak wykorzystać metaforę “Podróży bohatera” w codziennej pracy.

– Warsztaty stanowią przestrzeń spotkania różnych osobowości, problemów i poglądów. W takich warunkach uczestnicy kształtują szereg umiejętności, m.in.: określania problemów i poszukiwania ich rozwiązań, myślenia pytajnego, umiejętność logicznego i spójnego argumentowania, myślenia krytycznego i kreatywnego, zdolność sprawnego wnioskowania, umiejętność współpracy w grupie.

Co najważniejsze – doświadczysz samej metody oraz będziesz mógł zaadaptować ją do swoich potrzeb!

WIĘCEJ O KURSIE:

Dwudniowy kurs umożliwia wzięcie udziału w programie certyfikacyjnym. Certyfikat jest niezbędny do korzystania z  metody ΛΕΓΩ-ΛΟΓΟΣ™. 

Czas trwania kursu: 2 dni + superwizja

Sobota (08.02.2020) – 10.00 – 18.30 (w tym godzinna przerwa na lunch) – 8,5 h
Niedziela (09.02.2020)- 9.00 – 17.30 (w tym godzinna przerwa na lunch) – 8,5 h

Superwizja – przeprowadzenie warsztatów ΛΕΓΩ-ΛΟΓΟΣ™przez osoby uczestniczące (pojedynczo, bądź w parze trenerskiej) w placówkach edukacyjnych, w obecności superwizora w ciągu pół roku od szkolenia stacjonarnego.  

Szkolenie jest zaaprobowane przez twórcę metody ΛΕΓΩ-ΛΟΓΟΣ™ – Jarosława Spychałę.

Cena: 450 zł (w tym serwis kawowy)

Data: 08.02. – 09.02.2020, Łódź

ZAPISY: Zgłoszenia przyjmujemy mailowo do dnia 24.01.2020  na adres legologoslodz@gmail.com z dopiskiem w tytule: Szkolenie LL. Konkretne miejsce szkolenia podamy w mailu.

Partnerem szkolenia jest Fundacja Nowoczesnej Edukacji SPUNK.

Dane do przelewu: Fundacja Nowoczesnej Edukacji SPUNK, 17 1750 0012 0000 0000 3823 8361 Raiffeisen Polbank. Po dokonaniu przelewu prosimy przesłać potwierdzenie mailowo.

KONTAKT: legologoslodz@gmail.com

KTO PROWADZI?

Izabela Nawrot – nauczycielka języka angielskiego oraz etyki. Absolwentka filozofii oraz filologii angielskiej na Uniwersytecie Łódzkim. Prowadzi blog AngielskiBlog.pl o nauczaniu języka angielskiego. Ukończyła kurs licencyjny ΛΕΓΩ-ΛΟΓΟΣ™ (pol. LEGO-LOGOS). Współzałożycielka projektu LEGO LOGOS ŁÓDŹ, przeprowadziła wiele warsztatów z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi, między innymi w ramach Uniwersytetu dla Dzieci ULEK oraz Budżetu Obywatelskiego dla Łodzi. Jej pasją są podróże, książki oraz ciągły rozwój zawodowy.

Honorata Dłużewska – Owczarek – animatorka zabaw i edukacji dla dzieci oraz nauczycielka filozofii. Absolwentka Uniwersytetu Łódzkiego na kierunkach filozofia oraz logopedia z audiologią. Ukończyła kurs Polskiego Języka Migowego na poziomie 2, a także kurs licencyjny ΛΕΓΩ-ΛΟΓΟΣ™ (pol. LEGO-LOGOS). Obecnie zatrudniona w XV Liceum Ogólnokształcącym im. Jana Kasprowicza w Łodzi. Współzałożycielka projektu LEGO LOGOS ŁÓDŹ, w latach 2013-2017 jego aktywna koordynatorka i prowadząca. Interesuje się zaburzeniami mowy i myślenia, procesami nauczania-uczenia się oraz edukacją obywatelską.

Filip Jach – trener mocy*, facylitator i andragog (*https://www.facebook.com/trenermocy). Ukończył filozofię na Uniwersytecie Łódzkim, obecnie studiuje także pedagogikę. Absolwent Rocznego Kursu Umiejętności Trenerskich i Pracy ze Światem Akademii Psychologii Zorientowanej na Proces oraz Studium Zawodowego Trenera Zmiany Pracowni Coachingu NOVO. Od 2016 roku związany z Amnesty International, gdzie pełnił funkcję specjalisty ds. realizacji projektów edukacyjnych. Obecnie jest zatrudniony jako koordynator aktywizmu. Członek Stowarzyszenia Edukacji Filozoficznej “Phronesis” oraz Towarzystwa Edukacji Antydyskryminacyjnej. Interesuje się psychoterapią i coachingiem.